Varför är måndag så långt ifrån fredag och varför är fredag så nära måndag?

Hade en jättemysig kväll igår. Var som dom flesta nog märkte jätteoväder med regn och blåst. Och detta ledde till strömavbrott och jag älskar verkligen det!
Var hemma hos Fredrik när strömmen gick, så vi satte oss med hans familj och hade adventsfika, spelade kort och pratade bland massa värmeljus, supermysigt!

Idag åkte vi med Fredriks mamma in till Uddevalla, så nu sitter jag på skolan och väntar på att dagens enda lektion ska börja. Och den börjar halv 1...

Så jag tänkte ladda upp resten utav bilderna från vårat Göteborgsbesök. Tog en del bilder när vi besökte Universeum så tänkte lägga upp dom.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0