Kvällsinlägg

Vilken tråkig dag egentligen?

Började dagen med samhäll där vi trodde att vi skulle få lektionen på oss att göra klart en debattartikel. Men icke sa Nicke, blev reklamtjöt hela lektionen men det var väl okej.

Sen på eftermiddagen hade vi ingen lärare som var iväg på mässa, så vi fick jobba själva och beställde blommor till en bukett vi ska göra nästa vecka. Gick ganska fort så hann med tvåtåget hem så slapp sitta och hänga i skolan.

Sen jag kom hem har jag jobbat med den förbannade debattartikeln och även hunnit byta däck på bilen. Ska jag vara ärlig så är jag totalt värdelös när det gäller bilar så det gick väl inge vidare, men med Jörgens hjälp blev jag klar med det med.

Hade tänkt ha en myskväll framför tven bara men nu är jag trött och det går ju inget bra på tven heller för den.

 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0