Torsdag

Haft praktik idag och gjort bland annat en kistdekoration, en stående dekoration samt handbuketter som är till begravningen vi ska till i morgon.

Kistdekorationen innehöll vita gladiolus, röda rosor, vita nejlikor och röda nejlikor. Och den blev riktigt riktigt fin! Är första jag fått göra på egen hand, fick rådfråga lite då och då men jobbade för det mesta själv. Jättenöjd!

Blev även nöjd med den stående dekorationen som innehöll orangea gladiolus, orangea rosor och röd/orangea germini. Jättefin med lite röda ekblad till!

Så det har jag stått och pillat med under dagen och gjort lita annat smått. Åkte hem redan vid 2 då mamma kom för att hämta dekorationerna. Ska ta kort på dekorationerna i morgon på begravningen så lovar att slänga in bilder på hur resultatet blev på dekorationerna.

Nu ska jag se på finalen i Robinson, ha det gött hajj.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0