Full rulle

Slutat för dagen och sitter och väntar på tåget som ska ta mig hem. Är riktigt trött idag så när jag kommer hem så ska jag bara ta det lungt.

Haft formgivning idag och grejat med ett projekt vi håller på med just nu där vi ska göra en julgran som ska vara minst tre meter hög. Vår grupp ska göra en gran utav gröna ballonger och sedan ha röda ballonger som kulor. Så idag har vi gjutit en granfot i betong och nästa vecka ska vi förhoppningsvis börja blåsa ballonger och fixa.

Nu väntas 2 dagar praktik, jobb lördag, träffa kompisar på lördag kväll, upp på söndag för att åka till Göteborg för att träffa Fredriks släktingar. Ingen vila här inte!

Postat av: Johannaa

Heej! Älskar din bloggdesign! Har en liten fråga bara, hur gör du så att menyn och inläggsidan blir i två delar? Tacksam för svar

Kram

2011-11-16 @ 19:26:12
Din bloggadress: http://voices.blogg.se/
Postat av: Marianne

Du lämnade ju ingen kommentar på bloggen...;(

Trevlig helg iallafall!

2011-11-18 @ 13:14:12
Din bloggadress: http://vastkust.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0