Brum brum

Tillbringat förmiddagen på körskolan. Pluggat teori på datorn och haft en lektion, gick superbra! :)
Fick backa runt hörn, träna att vända på smala vägar och lite så. Så nu känns det riktigt bra att ha kommit igång. I morgon direkt på morgonen ska jag först på riskettan och sen köra dubbellektion, så det blir ingen skola för mig överhuvudtaget.

Och sen är vi ju lediga torsdag, fredag och måndag så det blir långhelg! :D Härligt. På lördag blir det konfirmation för lillebrorsan och på söndag blir det jobb.


Postat av: Anonym

Snälla, söta, rara...! Kan du gå in på den länkade bloggen nedan och rösta på mitt foto? Kommentera bara "6" eller "nr 6". Vill verkligen vinna! (Dessutom fyller jag år på torsdag hihi)



OCH! De som hjälper mig blir länkade. + att det får bli ett blyertsporträtt till den som gett mig extremt mycket hjälp! Spread the word out!!



TACK :)



http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment

2011-05-31 @ 11:56:45
Din bloggadress: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0