Äntligen hemma

Usch och fy nu är jag trött i både benen och ögonen, har varit en lång dag. Ganska i alla fall.

Förmiddagen tillbringades som sagt med klassen, vi såg på Just like Heaven. Har sett den förr men det kom ändå lite tårar i slutet.
Sedan kom Fredrik och hämtade mig, och tillsammans med 4 av hans klasskompisar i sällskap tog vi oss en sväng till torp. Fick äntligen köpt mig konfirmationskläder till min bors konfirmation som är nästa helg, blev ett par halvkorta vita byxor och en blå blus. Och måste tillägga att det var Fredrik som hittade blusen :)

Sedan åkte vi hemåt och tog en sväng till Tanum strandshallen och kikade. Fick äntligen köpt mig en jacka, är skitnöjd! Nu har vi nyss ätit pannkakor och ikväll blir det bara till att slappa framför tven, i morgon blir det upp tidigt att jobba.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0