Trafikskolan

Sitter i skolan och pillar med årsredovisningen, lämnade ju in den igår men missade en grej så det är det sista sen är den klar. Usch vad mycket jobb det har varit, men hoppas att det är värt det när vi blir betygsatta.
Har verkligen varit stressad över att den inte ska komma in i tid, och detta och lite kring det har bidragit till dåligt humör och magkatarr.

Nu ska jag snart till trafikskolan och skriva in mig, och förhoppningsvis ta min första körlektion nu någon dag. Känns riktigt bra att komma igång verkligen, ska försöka köra hemma med så mycket som möjligt så jag inte är så nervös när uppkörningsdagen kommer. Men det lär jag väl vara ändå...
Lekte ju faktiskt väldigt mycket med min bilbana när jag var lite, så jag har ju en hel del körkunskaper redan ;)

Nej nog tjötat nu drar jag, hajjhajj!

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad kul, minns första gången jag övningskörde! hihi :D

2011-05-24 @ 23:24:51
Din bloggadress: http://adaras.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0