Lyckad gårdag

Lite uppdatering igår men jag hade schemat fullt!
Jag och Fredrik fixade oss i ordning och drog tog tandemcykeln till Tanum Strand. Där gick vi runt i 4 timmar och fotade på alla bilar och människor o 50-60-tals kläder. Trevligt att mingla runt och prata med folk man inte träffar så ofta också! :)

Sedan tog vi cykeln hem igen. Och det tog sin lilla tid eftersom att den inte hade växlar och det är nästan en mil hem till Fredrik. Jobbigt!
Sen tog vi mopederna hem till mig där vi på en halvtimme gjorde oss i ordning och åkte på förfest. Sedan åkte vi buss som vi beställt från Bullaren till Tanum Strand. Riktigt rolig bussresa med sång och knasiga kommentarer!

Vi som då varit med och hjälpt till blev bjudna på buffé på Tanum Strand, riktigt gott! Och sällskapet var med trevligt, träffade många i min ålder jag inte brukar träffa så ofta längre.
Resten utav kvällen bjöd på lite dans, hade velat dansa mer men det var så förbannat fullt på dansgolvet så man knappt kunde vända sig.

Vid två hoppa vi på bussen igen och tuffade hemåt, var inte hemma förrän halv 4. Riktigt bra kväll!

Nu har vi nyss ätit frukost och ska ner och fiska en sväng :)
Slänger in bilder från igår senare.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0