Lite ditt och datt

Pluggat massa teori i körkortsböckerna idag, läst över 100 sidor och gjort massa frågor. Gött!
Förutom det och en promenad och fika med mammsen så har jag inte gjort så mycket vettigt idag, bara legat och vilat med min magkatarr. Borde lugna ner mig men är så jäkla stressad över så mycket just nu, och helgen kommer bli fullproppad!

På lördag ska jag upp och jobba från 09-15, sen raka vägen hem till Fredrik och göra mig i ordning. På lördag kväll ska vi på majfesten på crusaders och innan ska vi på förfest nämligen, och innan vi ska på förfesten ska vi hinna avverka ett släktkalas för Fredrik med som börjar kl halv 5. Hela tjocka släkten kommer från alla Sveriges hörn så det kommer bli riktigt tight med tiden alltså!

Men sen blir det party med Drängarna som underhållning. Och hur och när vi kommer hem blir väl en historia för sig. Men hoppas det inte blir alltför sent i alla fall för på söndag ska jag upp och jobba 11-15. Fatta jag kommer vara t-r-ö-t-t!

Och på måndag på min lediga dag blir det upp tidigt och till körskolan för en planeringslektion. Sen ska jag även under veckan köra två körlektioner till, göra riskettan, fixa klänning till min brors konfirmation som är på lördagen(!!).

Inte konstigt att man har magkatarr...
Nu ska jag äta och sen lägga mig, inställd på att gå till skolan i morgon men får se hur det blir.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0