Äntligen!

Efter MYCKET om och men har jag äntligen lagt in nya designen. Fy sjutton vad mycket tid jag lagt ner. Har i menyn skapat kategorier inom olika ämnen och det var inte det lättaste ska jag säga er! Men skam den som ger sig, tur att jag är envis :D
Känner att jag vill komma igång och blogga, så det var därför jag bytte design redan nu så ska jag pilla lite med den under tiden om ni tycker att den ser konstig ut.

Och jag vet att headern inte är den snyggaste men jag ska verkligen göra en snyggare när jag har tid och orkar.

Men nu är jag på gång i alla fall :)

Postat av: Caroline Elvelund

Nej fy fan Evelin! Jag kommer bli sugen på langos varje gång jag tittar till här! Haha :D

2011-05-05 @ 20:08:22
Postat av: linndha

sv: jo jag hoppas de..

2011-05-05 @ 20:16:46
Din bloggadress: http://lillalinndha.blogg.se/
Postat av: tollepojken

Blir jätte fint :)

Du e duktig bloggare du ;) :)

2011-05-05 @ 20:21:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0