Storstädat

Fredrik kom hit igår kväll efter jobbet, såg på en film som hette Money train. Riktigt bra film, jag som var så trött satt som klistrad vid tven för att se klart.

Idag har ju jag varit ledig. Så när Fredrik pös iväg till jobbet började jag städa mitt rum, STORSTÄDADE verkligen. Har slängt ut tre plastpåsar med massa skit jag inte behver som jag sparat på mig genom åren, har svårt för att slänga saker vilket har blivit anledningen till att det är saker precis överallt på mitt rum.
Men nu är det så rent och fint :)

Har nyss avrit ute och fotat lite, nu ska jag snart äta middag och sen slänga på en film och bara götta mig, ska upp jättetidigt och jobba imorgon igen så det blir i säng tidigt ikväll.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0