Sommarlov

Vet att jag inte bloggat på ett tag och ber om ursäkt för det... Ska bättra mig, men kommer inte att ha tillgång till min dator under sommaren eftersom att vi har lämnat in dom på skolan, men ska försöka blogga så mycket jag kan!

Igår hade jag en helvetesdag, var på riktigt riktigt dåligt humör och fick utbrott för totalt allt. Så jag var för arg för att blogga helt enkelt...

Idag tillbringades förmiddagen i skolan, hade lite avslutning med lekar, kladdkaka med grädde och kramkalas innan vi fick sommarlov. Härligt!

Nu sitter jag hemmahos Fredrik, vi har precis varit och handlat inför ikväll. Vi ska iväg och grilla, mysigt! :)
Ska kanske till Grebbestad en sväng med och kolla på 9orna när de har sin avlutningsmiddag, tycker det är kul att se alla klänningar och hur fina alla är ! =)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0