Nationaldag ocd födelsedagsbarn


Nationaldagen idag då, inte märkvärdigt enligt mig. Vi har även ett födelsedagsbarn i familjen, Jörgen som idag fyller 41 bast. Så han har vi firat med lite gott att äta och glass.

Annars idag har jag och Fredrik fiskat med fiskelycka, och vi hann knappt komma hem innan världens hejdundrans åskoväder drog igång med spöregn hack i häl. Fy satan var det braka och small!
Sen nu på kvällen har vi varit i Tanum och kollat när syrran spelade fotbollsmatch, dom vann med 5-1 :)

Nu ska jag snart sova, kommer vara tomt i utan Fredrik som jag har sovit med varje dag i två veckor nu :( men men, till helgen ska vi till Göteborg och bo på hotell och mys :)♥ lycklig tjej.

Postat av: tessan

sovit gott inatt?

2011-06-07 @ 09:19:12
Din bloggadress: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0