I'm back!

Pga tidsbrist och internet som strejkat så har ag inte synts till här på ett par dagar, men nu 'är jag tillbaka och tänkte sammanfatta lite vad jag gjort de senaste dagarna.

I tisdags efter jobbet åkte jag till Ljungskile och tillbringade natten med goa brudar. Grillade hamburgare, badade jacuzzi och låg uppe och pratade heeeeeeela kvällen. Toppen dag/kväll! :)
Dagen efter åkte vi en sväng till torp, fick med mig ett par jeansshorts och ett hårsmycke hem. Sedan liftade jag med Ellen till Grebbestad där jag mötte upp mamma och syrrorna, gick på bryggan och kikade på kläder och avslutade med en fika.

Idag har jag avverkat ännu en arbetsdag, i morgon blir det jobb med och på lördag obb på Växtriket.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0