Halkan, check!

Sitter på tåget från uddevalla påväg hem till min prins, inte så rockigt och det va då jag kom på den geniala idén att skriva ett blogginlägg. Bloggar ifrån mobilen så all text sitter ihop utan stycken men hoppas ni kan kva med det, nog med ointressant fakta. Jag kan nu checka av halkan på checklistan till mitt körkort(inte för att jag har någon lista men det lät bra i alla fall..). Har tillbringat en heldag på halkbanan i Lidköping och haft riktigt roligt! Fått testa på bromssträckan i olika hastigheter både med och utan ABS-bromsar och liknande. Över förväntat, en kanondag helt enkelt! Hos Fredrik ikväll så ska vi se på den senaste Harry Potter delen för i morgon är det premiär på den absolut sista delen på hela storyn och den ska vi ju självklart se! Så det är planerna för i morgon, och självklart blir det sovmorgon nu när jag för en gångs skull är ledig!:) Ha en fin tisdag!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0