Lucia 13 December

Sitter nyduschad i min nybäddade säng med rena sängkläder, skönt!

Har inte gjort något speciellt i skolan idag. Haft samhällskunskap och sedan städat hela eftermiddagen. Inte det roligaste men nu är det gjort och i morgon var det frivilligt att gå till skolan beroende på om man behövde hjälp med sitt projektarbete eller inte. Så jag stannar hemma och tar en god sovmorgon i min goa säng!

Jo just det, hade världens gulligaste luciatåg på skolan idag. En grupp med dagisbarn som lussade för oss, underbart söta! Man kanske borde bli dagisfröken och ta hand om söta ungar hela dagarna? Fast vid närmare eftertanke så nej, praktiserade på ett dagis en vecka i 9an och det gör jag aldrig om...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0