Hej mitt vinterland!

Igår kom äntligen den första snön! Tycker faktiskt att det var på tiden med tanke på att det är tredje advent till helgen.

Fick faktiskt en riktig vinterkänsla i morse när jag stod på den snöiga perrongen och tittade på julkalendern på mobilen medan jag väntade på tåget. På tal om julkalendern så tycker jag faktiskt att den är riktigt bra i år. Och tyck att jag är töntig som ser på julkalendern men det är en tradition!(om den är bra förstås)


Slog även in första julklappen igår, wiho bara 18 dagar kvar till julafton!

Postat av: therese

jag kollar också julkalendern, så vi kan vara töntar tillsammans hihi :)))

2011-12-08 @ 20:40:40
Din bloggadress: http://ttheresefc.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0