Hipp hipp hurra!

Idag fyller världens bästa Fredrik 18 år! :D
Låg och pratade hela kvällen igår och verkligen försökte hålla oss uppe till klockan tolv, men ikke. Somnade en kvart innan haha.

Nu är han på praktiken och jag har massor att göra. Eller ja, massor och massor. Igår började jag på en födelsedagstårta till honom, problemet är att det inte fanns några jordgubbar när mamma skulle handla igår så har ett litet problem där... Får sticka bort till affären sen annars och köpa geléhallon, det är lika gott :)
Sen ska jag även laga mat som ska vara klar när han kommer hem, ugnsbakad lax, med potatis och god sås.
Och in emellan där ska jag hinna plugga lite matte, hm...

Och sen är det även presentöppning till tårtan. Av mig ska han få en chokladask och en hotellövernattning i Göteborg, är nervös att han hellre velat ha något annat. Men men nu är det det han får så...
Och av resten av familjen ska han få ett fiskespö och en klocka, han kommer bli överlycklig över fiskespöt haha.

Så grattis på 18 årsdagen och hoppas du får en underbar dag, för du är guld värd.

Postat av: linndha

Hälsa Grattis :D

2011-05-16 @ 14:56:32
Din bloggadress: http://lillalinndha.blogg.se/
Postat av: linnea

Snygg blogg! allt bra? :D

2011-05-16 @ 15:00:11
Din bloggadress: http://zamuelsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0