Jobbat helg

Oj här var det bloggtorka..

Har jobbat på Växtriket både lördag och söndag, så har inte så mycket att skriva.

I fredags blev det bio och pizza med Fredrik i Grebbestad, såg Super 8. Faktiskt riktigt bra och spännande film men gillade inte slutet. Men riktigt mysigt i alla fall!

Igår kväll blev det bara mys med pizza(igen) framförm tven och idag har jag ju som sagt jobbat. Har varit ganska lungt på jobbet men är ändå trött som satan. Och på fredag kommer äntligen lönen, mina 82 kronor på kontot väntar ständigt på lite tillökning! haha..
Och i morgon ska jag upp tidigt för att åka till körskolan och på tisdag drar jobbet på Kaffedoppet igång, så ingen sovmorgon här inte!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0