30 grader i en plåtburk

Sitter just nu på en buss påväg hem från Uddevalla, har haft körlektion och pluggat teori. Bussen är proppfull, fick stå och sitta i trappen första biten innan jag lyckades roffa åt mig en sittplats.
Är runt 30 grader inne i bussen med och jag tror snart att jag svimmar! Svettas och är dödshungrig efter att bara ha ätit frukost idag..

Igår i alla fall så åkte jag med familjen till Valö och fiskade, solade och bara gottade oss. En riktigt bra dag, kan slänga in lite bilder sen:) Sedan åkte jag hem till Fredrik där jag tillbringade natten.

I morgon blir det jobb, sen körlektion och sedan till Ljungskile för att träffa Linda, Frida, Michelle och kanske Ellen. Ska sova där och på onsdag åker vi förhoppningsvis till torp, mysigt! :)

Postat av: Ellen

JA KOMMER :D <3

2011-06-27 @ 12:53:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0