Ännu en arbetsvecka avklarad

Jobbat sista dagen denna veckan, var en hel del att göra både igår och idag så tiden har rullat på ganska snabbt. Har varit väldigt kort om folk på jobbet så har fått lämna snabbkassan och stå i den större där jag fått göra en massa buketter till kunder, man lär sig verkligen en hel del när man jobbar där som är bra för utbildningen!

Efter jobbet idag blev jag upplockad utav mamma så åkte vi till Grebbestad och åt på restaurang, hamnade på Nautiq där vi åt massa god mat. Så det blev en liten mor och dotterstund som det inte blir så många ofta längre, men det var mysigt :)

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan bädda ner mig i sängen och slappa framför tven, för i morgon är jag ledig. WIIIIE!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0