Mobilinlägg

Ligger just nu i sängen nyvaken och pillar med min nya HTC. Är supernöjd med den och har redan blivit beroende utav wordfeud, hehe. Igår var det praktik för fulla muggar. Det första jag gjorde var att ta en beställning på 18 nivåbuketter som en ville ha två timmar senare, så det var bara att lägga i femmans växel och göra dem. Fick även stå mycket i kassan igår för det var väldigt mycket folk. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl hem till Fredrik senare och så ska jag kanske en sväng och hälsa på pappa, får se hur det blir. Men nu ska jag försöka blogga mycket med nya mobilen eftersom att jag har fritt Internet :D har inte löst hur man gör mellanrum i inläggen så allt blir som en sammanhängande text. Någon som vet hur man gör? Hoppas att ni står ut så länge!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0