Hakuna matata

Har egentligen haft stuidedag idag men vi fick inte ta ledigt från praktiken så det var bara att sätta sig på bussen och puttra till praktiken i morse.
Har varit massor att göra, stått i kassan väldigt mycket idag och gjort massa utav höstbuketter. Älskar denna årstiden!
Trivs som fisken i vattnet och personalen är verkligen super!

Sen jag kom hem har jag även hunnit med ett träningspass också, 4km på crosstrainern. Bra där slappo!
Nu sitter jag och diggar till denna värdelösa låt som totalt klistrar sig som ett frimärke på hjärnan...




I morgon blir det praktik och sen direkt hem för att invänta Fredrik som i morgon ska hämta våra mobiler efter skolan och frakta dom hem till mig och sedan ska han parkera här över natten. WIHO!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0