Sammanfattning utav helgen

Har varit dålig på att uppdatera men vårt internet är fortfarande out of order...
I torsdags var vi ju som sagt på sjukhuset, operationen gick bra och efter att ha tillbringat nästan 10 timmar på sjukhuset fick vi äntligen åka hemåt. Hamnade mitt i rusningstrafiken och stod i kö i år och dar kändes det som, men till slut kom vi hem.
Hade som tur var stämt av med praktikplatsen att jag inte skulle komma på fredagen och det var skönt eftersom att vi kom hem ganska sent.

I fredags blev det bara en sovdag, kvällen tillbringades hemma med grillat och gott med familjen. Känner att jag är hemma alldeles för lite nu för tiden..

I lördags tog jag och Fredrik en tur till torp, fick med mig lite smått och gott från panduro hem. Sen efter en liten fika blev det fort hem för att göra sig i ordning och åka vidare till Bengtsfors på garageträff. Där blev det grillat och massa tjöt.

Igår var det släktkalas för mig hos pappa. Så åt gott och hade allmänt trevligt med släkten. Stanande till framåt kvällingen då vi puttrade hemåt och såg på film tills vi somnade.

Så har min helg sett ut, inte så intressant men...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0