Hemma idag

Klockan är strax efter halv elva och jag har redan hunnit med en hel del känns det som.

Har lämnat systrarna på skolan,dammsugit, varit på banken och fixat lite saker, postat brev och nu befinner jag mig hos min låtsaspappas föräldrar. Vårat internet har lagt av igen och vi skulle ju jobba hemifrån idag, så jag åkte hit och lånar internet så att jag kan göra färdigt och skicka in uppgiften i tid.

Sedan när jag är klar ska jag iväg och hälsa på en tant som bor en bit bort, inte det roligaste kanske men hon bor ensam och sitter själv hela dagarna och jag har ändå inget annat för mig.

Men nu måste jag lägga i en högra växel och bli klar med uppgiften, cioa!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0