Äntligen!

Har fått tillbaka vårt internet som krånglat i 1½ månad, frågan är hur länge det håller men försöka fylla upp bloggen idag i alla fall.

Igår var jag ledig och var hemma, fick faktiskt gjort riktigt mycket!
Var en tur på banken och betällde nytt bankkort smat fixade bankdosa. Sedan tog jag en tur till affären och handlade för mamma.
Sedan hann jag även damma rummet, dammsuga rummet, byta sängkläder, städa lådor, städa akvariumet och lite sånt pyssel.
Och jag har inte nämnt här i bloggen att jag har ett akvarium, fick det utav Fredrik när jag fyllde år och jag älskar det! Dock tjatar jag en del om det som nog några märkt i skolan, haha Linda...
Men tänkte först slänga in en bild på hur det ser ut i nuläget :)

Och om ni tittar riktigt noga så ser ni att det som en liten plastlåda som flyter runt där. Och det är för att i förrgår köpte jag en yngelkasse som det kallas för jag tyckte att en utav fiskarna såg VÄLDIGT tjock ut.
Så la jag den fisken i yngelkassan, och tro fasena att igår fick hon 20 yngel!
En dog men har 19 kvar i alla fall, får hoppas att några utav dom klarar sig i alla fall :)

Titta så söta, och pyttesmå är dom!

Idag har jag varit på praktik och snittat blommor i 5 timmar, kom två leveranser med snittblommor så det var en del att snitta.. Men det har gått finfint :)

Postat av: Fredrik

mamma evelin :)

2011-09-15 @ 19:22:18
Din bloggadress: http://theblindside.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0