Jobb, taklagsfest & shopping

Igår blev det jobb från 03.00-10.30, sedan åkte jag hem till Fredrik där jag stupade i säng och sov i 3-4 timmar. Var så otroligt skönt att få sova, hann bara sova 3½ timme innan jag började jobba så det behövdes verkligen!

Sedan tog vi oss en promenad så jag piggnade till lite innan vi gjorde oss i ordning och åkte till Kville på taklagsfest. Var svinigt kallt men faktiskt riktigt trevligt med aktiviteter, smörgåstårta mm.

Idag tog jag och Fredrik oss en tur till torp, fick handlat lite smått och käkat lite onyttigt...

Nu väntas ännu en tuff vecka med skola 3 dagar, praktik 2 dagar och sen blir det upp vid 02.30 på lördag morgon för jobb.

Får bli en bild från helgen jag tog på vår lilla promenad, underbart med höstfärger!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0