Söndagstrött

Är nog inte meningen att jag ska ha en blogg för jag är totalt värdelös på att uppdatera...

Igår fyllde underbara Linda 18 år, så jag drog mig ända till Ljungskile för att fira henne. Fick träffa lite nytt folk, eller ja i princip alla var nytt folk för mig. Var hemma ganska tidigt, klockan var väl strax efter tolv när vi kom hem till Fredrik med partyhatten på sne. Men riktigt lyckad och rolig kväll! :)

Idag åkte jag hem tidigt för att gå till kyrkan eftersom att en släkting till familjen dog i veckan. Märktes att man inte är i kyrkan ofta, jag och mamma gjorde allt vad vi kunde för att förstå vilka verser/psalmer man skulle läsa när och hur, när man skulle stå och när man skulle sitta, men utan positiva resultat...

Är så sjukt trött idag så nu ska jag inte göra så mycket mer än att slappa och förhoppningsvis kanske blogga lite till?

Och nu har vi äntligen höstlov i en vecka! Men... ska jobba måndag-lördag så det blir inte mycket höstlov för mig inte.. :( Menmen pengar behövs ju alltid så man ska inte klaga!

Nu ska jag göra något vettigt som att se på film eller något, orkar verkligen inte röra mig ur fläcken...


Postat av: linndha

älskar dig! Tack för du kom! <3

2011-11-03 @ 15:11:09
Din bloggadress: http://lillalinndha.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0