Seg tisdag

Varit en riktigt seg dag i skolan idag, varit riktigt trött och okoncentrerad. Första lektionen hade vi ingen lärare eftersom att han var sjuk, så vi skulle jobba själva i 3 timmar. Jo tjena. Blev ju inte så mycket gjort...

Eftermiddagen ägnades åt att göra gravsmyckning som ska säljas nu inför Alla Helgona.

I morgon efter skolan blir det en sväng till Torp med Linda och Frida. Ska se om jag kan hitta något att ha på mig till helgen då Linda ska firas, annars får jag väl rota fram något i min tråkiga garderob...

Läget just nu är att jag har tänt ljus äver hela rummet, så nu ska jag bädda ner mig och se på ett par avsnitt utav How I Met Your Mother. Helt okej tisdagkväll!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0