Sunday evening

Ville bara meddela att jag lever. Kom i säng runt tvåtiden inatt efter en riktigt jobbig bilresa på nästan 4 timmar pga dimman som gjorde att vi fick köra i snigelfart med jämna mellanrum.

Och i morse vaknade jag halv 9(!!), pga min j***a huvudvärk som jag brottats med sen i fredags. Och det är riktigt jobbigt för jag har riktigt ont som även bidrar till att jag blir väldigt trött. Men nog klagat.

Idag har vi bara sovit, sett på film och sovit lite till. Var supertrötta sen gårdagen, och om jag inte har sagt det så var showen jättebra! Har även avverkat ett släktkalas för min lillasyster med smörgåstårta, frukttårta och trevligt sällskap.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och invänta att Gustafsson 3 tr ska börja. I morgon blir det sovmorgon för börjar inte förrän klockan 12.30, lovely!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0