LIte utav helgen

Blivit dåligt med bloggandet i helgen men jag har varit helt totalt koma så trött jag varit. I lördags stod jag upp 02.15 och åkte till jobbet, kom inte hem förrän tolvtiden och då blev det en tur till torp med mamam, syrrorna och Fredrik. Fick köpt mig ett par jeans, skitnöjd!

Väl hemma blev det middag och lite så innan jag stupade i säng vid kvart över 7! Var så jäkla trött, sedan sov jag fram till klockan 8 på söndagen. Så trött var jag så det blev inte den roligaste lördagskvällen direkt haha. Men nu har jag jobbat 2 lördagar denna månaden så det är allt värt det när lönen kommer.

Hade lite dåligt samvete att jag gjorde Fredriks lördagkväll så tråkig genom att somna redan klockan 7... Så igår packade vi en picknickkorg med bullar, cola och smått & gott. Så tog vi en tur till sjön och satt på berget i den underbara vädret, var riktigt härligt väder igår!

Kvällen avslutades med Gustafsson 3 tr. och ett avsnitt utav Morden i Midsomer.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0