God natt klockan åtta

I princip hela förmiddagen låg jag i soffan och zappade mellan olika kanaler på tven och glodde på film. Såg en Johan Falk-film som hette De Fredslösa. Faktiskt riktigt bra och spännande!

Frampå eftermiddagen kände jag mig piggare och tog en kort promenad med hunden, hittade massa trattkantareller som jag plockade med hem, så till middagen som va fläskfile och potatisgratäng, gjorde vi även en god svampsås. Inte fel!

Nu ska jag lägga mig och sova(ja du läste rätt). För inatt ringer larmet 01.30 och då blir det upp och jobba, baga bullar och packa bröö står på göralistan.

Sen ska jag hem till Fredrik, sova ett par timmar och sedan vidare på garageträff. Eller takläggarfest kanske det hette, skit samma vi ska iväg i alla fall.

Avslutar detta inlägg med en bild på min absolut bästa vän och pojkvän. Glöm inte att jag älskar dig...


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0