Lyckad helg

Vilken kanonhelg det har varit!

I fredags åkte jag tidigt med familjen till Göteborg. Mamma fyllde 40 så vi firade henne med en natt på hotell och en massa mys. Under dagen gick vi runt på Nordstan och shoppade. För mig blev det en tröja och ett linne från Monki.

När vi kände oss klara checkade vi in på hotellrummen och jisses vilket fint hotell och rummen var jättefina! Bodde på hotell Radisson som ligger bara ett par hundra meter ifrån centralstationen, centralt och bra. Vi fick även rum med en liten balkong ut mot lobbyn, otroligt fint var det och man ficknästan känslan att man var utomlands.

Utsikten från vårat hotellrum

Framåt kvällingen gick vi ut på stan och till en restaurang som hette The Golden Days. Och maten där var helt otrolig! Jättegott var det verkligen och restaurangen var jättemysig! Jag åt entrecoue med potatisgratäng med vitlök i med rödvinssås till, och det smakade gott kan jag lova!

Sedan hoppade vi in i taxi som förde oss till Scandinavium. Mamma och Jörgen hade bokat biljetter till en show där som hette Onstage. Var bland annat Jill Jonsson, Sanne Salomonsen, Kate Ryan, Darin, Henrik Hjelt som bjöd på sång och underhållning. Riktigt bra avslut på kvällen!

Lördag morgon stod vi upp ganska tidigt och gick ner till frukostbuffén. För mig blev det pannkakor, fruktsallad, yoghurt, persikohalvor, rostat bröd och juice till grukost. Inte fel!

Sedan tog vi vårat pick och pack, checkade ut och gjorde ett besök på Universeum innan vi satte oss på bussen hemåt. Riktigt lyckat Göteborgsbesök och grattis till min älskade mamma ♥

När vi kommit hem igår tog jag bilen och brummade hem till Fredrik. Frampå kvällen åkte vi hem på 18-års fest till Daniel. Blev en trevlig kväll hemma oss honom och avslutades med att vi gick ut på kvällen.

Nu ska Fredrik åka till någon gubbe som säljer bildelar och kika. Får väl visa lite intresse och hänga på. Ska försöka slänga in bilder ifrån helgen senare för jag har massvis.

Hej så länge


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0