Here I am!

Som vanligt blir det ett uppehåll i bloggen, känner att det händer alltför ofta. Men jag hinner verkligen inte!

Torsdag-fredag var det ju praktik som vanligt, älskar verkligen att va där! Trivs jättebra och personalen är verkligen underbar. Ställde även upp och stanande kvar 3 timmar extra i fredags, och för det fick jag en jättefin teask som jag funderat på att köpa ett tag. Ska fota och slänga in en bild på den, måste även lära mig att tycka om te nu för det gillar jag inte haha.

Fredag kväll hade jag och Fredrik en myskväll bara vi, händer alltför sällan nuför tiden så vi passade på. Blev en tur ner till Grebbestad och åt på Nautic, mysigt. min älskade pojkvän

Lördag var det bara upp och hoppa och iväg till Växtriket för jobb. Var mängder med folk, dom var verkligen som galna. Alla skulle ha hyacinter, julstjärnor och amaryllisar. Julen närmar sig verkligen med stormsteg! Har faktikst fixat en del julklappar med, och det känns skönt att jag inte är ute i sista minuten som vanligt.

Igår kväll åkte vi hem till Daniel i sällskap med Jennifer och Lucas. Killarna lagade mat som bestod utav pommes, kyckling och bearnaisås. Riktigt gott! Resten utav kvällen fram till halv1 blev det tvspel och skräckfilm. Hade en riktigt trevlig kväll med goa kompisar! 

Idag har vi haft kalas för mamma som fyller 40 på fredag. Så på fredag åker vi till Göteborg för att tillbringa natten på hotell. Ska bli mysigt!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0