Seg skoldag

Inte hänt så mycket idag, hade engelska på förmiddagen och svenska på eftermiddagen. På engelskalektionen gjordes det inte så mycket eftersom att vi inte har inlämningar kvar. Så där blev inte mycket gjort!
Fick även reda på mitt betyg på nationella i matte, gick som sagt pinsamt dåligt men tack och lov så blev jag i vart fall godkänd!

På lunchrasten gick jag, Fredrik och goa tjejorna och åt langos. JÄTTE GOTT! Och på tal om Fredrik så klarade han teoriprovet inför körkortet idag. Fy, tror faktiskt att jag var mer nervös än vad han var. Nu är det bara uppkörningen kvar sen har han körkortet, så får hoppas att det går vägen.
Och även grattis till lillebror som klarade mopedkörkortet ! =)

Nu ska jag sätta mig och skriva klart den förbannade årsredovisningen, tråkigt och jobbigt men men...
Sen ska jag ta mig en dusch och inte göra något vettigt resten utav kvällen!

Postat av: malinberg [photography]

fin blogg :)

2011-05-19 @ 12:04:54
Din bloggadress: http://maliinbeerg.webblogg.se/
Postat av: malinberg [photography]

sv: Tack! :)

Allt bra?

2011-05-19 @ 12:34:30
Din bloggadress: http://maliinbeerg.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0