Kollat fotbollsmatch

Blev en mopedtur bort till fotbollsplanen och kollade när min lillebror spelade match. Är ju spelare mellan 15-17 år så det var lite mer drag i den matchen än den jag såg igår. Mycket fula tacklingar, fula ord och gula kort hit och dit!
Såg inte klart hela matchen emn när jag och lillsyrran åkte hem så stod det 3-2 till motståndarlaget, attans.

Nu ska jag slänga i mig lite käk och sen sova, sov så dåligt inatt så behöver det.
I morgon är det nationellt prov som håller på i 100 minuter sen får vi tydligen sluta efter det. Vad gör jag då och hur tar jag mig hem? Suck, antar att jag får sitta kvar och ruttna i skolan.

Men nu ska jag äta, hajj hajj.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0