Fredag den trettonde

Japp fredag den trettonde idag, sägs att det är otursdag. Inte hänt mig något ännu i alla fall (ännu).

Avverkat vår andra mattelektionen för denna veckan, får hoppas på det bästa när det är nationellt prov på tisdag. Man får fem timmar på sig, hoppas verkligen inte att jag har så mycket problem så jag sitter alla timmarna. För utan rast och lunch blir det jobbigt att sitta still i fem timmar...

Nu är det inte så mycket mer att göra idag, ska ta tvåtåget till Tanum och vänta på att pappa ska sluta. Sen ska jag hem dit en sväng och hälsa på. Ska grilla och äta gott :)
Och ikväll kör pappa hem mig eftersom att jag ska jobba i morgon/natt. Börjar 03.00 och jobbar tills det är klart, gött med lite extra cash på kontot ;)

Postat av: Sofia

Fin blogg :)



Kolla gärna in min blogg och kommentera och få en chans att få en länk på min blogg:) För att få bli dagens/veckans blogg Måste man skriva jag vill va med och varför jag just ska välja dig:)



Ha en super bra dag:)

2011-05-13 @ 13:22:44
Din bloggadress: http://soffiia.myshowroom.se
Postat av: Linda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg där man har chansen att vinna ett armband. Kika gärna in och anmäl dig. Lycka till! :)

2011-05-13 @ 14:02:40
Din bloggadress: http://liinda.myshowroom.se
Postat av: Sofia

Hejsan, just nu håller jag i en tävling där man kan vinna valfri vara från Bicone Design. Var gärna med!

Ha en fin fredag :D

Kram!

2011-05-13 @ 19:19:43
Din bloggadress: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0