Blixtar och dunder

Från att vara strålande sol och supervarmt sjönk graderna och det blev spöregn med världens åskoväder. Stod i duschen när det började och duschade snabbt som satan för jag ville hinna försöka fånga en blikt på bild.
Och här nedanför ser ni resultatet.

Ser ni någon blixt? Nej inte jag heller för när jag hade duschat klart så hade åskan redan dragit förbi, taskigt läge.

Nu ska jag ta mig lite käk och sedan sova. I morgon är det nationellt prov som gäller, och efter skolan ska jag hem till Fredrik och mysa :)





Postat av: Olivia

Heeeeeej vad fin blogg du har!

kolla gärna på min blogg premunuera då eller kommentera! :)

2011-05-12 @ 13:33:06
Din bloggadress: http://olivialindqvistelovsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0