Vaniljkräm i håret

Jobbat idag, ont i knäna, ryggen och lite överallt. Känner mig något ofräsh med vaniljkräm och andra gottigheter i håret och överallt, + att en hel del har slunkit ner i magen under dagen. Inte bra, skärpning!

Förövrigt lever livet. Chefen sa att jag inte behövde jobba i morgon så jag är ledig, så det ska bli skönt. Ska inte jobba på Växtriket heller i helgen så får långledigt tills på tisdag då det blir jobb igen :)

Och vad händer på midsommar för mig? Inget speciellt faktiskt, ska bara ha det trevligt med mormor och morfar som kommer på besök i morgon. Och Fredrik såklart :)

Så i morgon måste jag få tummen ur röva och gå ut och plocka blommor, det är ju bara midsommar en gång om året!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0