Sommarlov! Nästan...


Sitter här nyduschad och tittar ut på spöregnet. Inte det roligaste vädret såhär i början på sommaren men jag tycker faktiskt att det är mysigt när det regnar. Särskilt när man ska sova!
Så nu vet ni det... har varit en ganska seg dag. Har dukat och dekorerat matsalen för alla som tar studenten i morgon, blev faktiskt riktigt fint. Tänk att det bara är ett år kvar sen är det vår tur?!

Nu ska jag packa, kommer inte vara hemma förrän på söndag. I morgon ska vi in till Uddevalla för att se när Sandra hysteriskt springer ut ur skolan.
Sedan efter uppvaktandet ska jag hem till Fredrik och mysa.

Gjorde sista skoldagen idag, ska bara in nästa onsdag för lite avslutning. Härligt! Så mitt sommarlov har börjat kan man väl säga, ska bli skönt att komma igång ordentligt med jobbet igen för nu är plånboken och kontot i princip tomt...

Postat av: tessan

samma för mig :)

gjort idag?

2011-06-08 @ 21:29:54
Din bloggadress: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: tessan

"sommarlov" idag :P

går i komvux :P

vad gör du idag när det är varmt? ;)

2011-06-09 @ 11:34:45
Din bloggadress: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0