Pressat i solen

Inte haft någon större lust att blogga idag, vart så härligt väder så har legat ute och pressat i solen med körkortsböckerna. Dock blåste det väldigt mycket..

Nu har jag nyss skrivit klart min loggbok som jag helt hade glömt bort att den skulle lämnas in idag. Så nu är allt helt klart, bara avslutningen på onsdag kvar sen sommarlov :) Får se vad som händer på onsdag kväll, antingen blir det fest i Hamburgsund av alla ställen, eller så blir det grillning vid havet. Men det återstår att se, något måste det ju bli!

Till helgen ska jag i alla fall jobba, både lördag och söndag på växtriket. Och sen ska jg prata med chefen på kaffedoppet i morgon och se om jag ska börja jobba nästa vecka eller veckan därpå.

I morgon blir det in till Uddevalla för körlektion, blä för det.

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

jag vill ligga ute och pressa i solen, men det regnar här nu! :(

2011-06-14 @ 17:21:20
Din bloggadress: http://adaras.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0