Kläder hit och dit

Har suttit och rivit ur min garderob i hopp om att hitta något att ha på mig på Sandras student. Enligt vädersidor så ska det ju bli totalt spöregn på torsdag så känns inte så lockande att traska runt i vattenpölar i klänning..
Men i alla fall efter mycket om och men så hittade jag denna blusen i mammas garderob, så den får det bli och ett par vita halvkorta byxor. Det får faktiskt duga!

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan lägga mig och läsa tills jag somnar. Är riktigt trött efter att ha sovit skitdåligt inatt!
I morgon ska vi duka och dekorera hela matsalen inför torsdagen då alla tar studenten, tar med mig kameran så slänger in lite bilder på resultatet i morgon.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0