Heldag på trafikskolan

Japp japp så har min dag sett ut. Började med riskettan som tog över tre timmar. Trodde det skulle bli riktigt segt men det var faktiskt intressant och man tog åt sig av filmer som vi fick se. Kan inte tänka mig in i en situation där en som står en nära är med om en olycka eller liknande i trafiken och dör, usch.
Sedan pluggade jag på datorn nån timme innan jag körde en dubbellektion, gick fint :)

Nu sitter jag hemma hos Fredrik och slappar. Händer väl inte så mycket idag, i morgon ska vi i alla fall försöka dra oss iväg till Rabbalshede marknad. Sen på kvällen ska vi hem till mig och fira Jörgen som snart fyller år :)

Postat av: Anonym

Snälla, söta, rara...! Hjälp mig vinna den här fototävlingen. Gå in på länken nedan och skriv en kommentar där det står "6" eller "nummer 6". Skulle vara jätteeeeeesnällt! (Fyller trots allt år imorgon)



Dessutom blir alla som hjälper mig länkade i ett inlägg. Och den som blir till mest hjälp, som gjort en hel del för att försöka få fler röster till mig, får bli ett blyertsporträtt!



TACK! :)



http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment

2011-06-01 @ 20:34:13
Din bloggadress: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0