Shopping, jogging och kvällsdopp

Inte skrivit på ett tag men det får ni leva med för jag jobbar faktiskt och när jag inte gör det njuter jag utav sommarlovet!

Igår var det jobb på Växtriket från 9-15, gick som på räls. Sedan åkte jag hem och fick äntligen träffa Fredrik igen efter att han varit i Danmark i nästan en vecka. Så igår blev det inte så mycket mer än grillning och mys med film.

Idag tog vi oss först en sväng till nordby, när vi kom hem blev det en joggingtur och sedan ett kvällsdopp.Härligt!
Och med mig hem från Nordby fick jag endast med mig ett 5-pack med sockar!?! Hittade verkligen ingenting, som tur var hittade Fredrik lite saker med så resan var inte helt bortkastad ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0