Sammanfattning av helgen

Hela helgen har bestått utav jobb, känns som att jag inte gör mer än att jobba? Men har ju hunnit göra mer i helgen än att jobba!

I fredags åkte vi till Fredriks farmor som fyllde 75 där hela släkten var samlad för att fira henne. Åt räkor och jisses vad gott det var! Äter inte räkor så ofta men när det väl blir av så är det så jäkla gott!
På kvällen blev det bara film och mys.

På lördagen efter jobbet så åkte jag med Fredrik och två kompisar till Grebbestad för att se när alla amerikanare rullade genom Grebbestad och så skulle vi även se på karnevalståget.
Dessvärre missade vi precis bilarna, såg bara när dom sista rullade förbi. Och karnevalståget var ju det sämsta genom åren, inte alls många ekipage och det gick jättefort.

Sen blev det lite käk och efter en jenketur upp till Siljevi hamnade vi i ett partytält och det blev även brännboll mitt ute i skogen. Tråkigt nog var inte vädret med oss så när det spöregnat i en timme åkte vi hem. Tråkigt men hade ändå roligt hela dagen/kvällen.


Dock var jag fruktansvärt trött så jag föll i djup sömn direkt när vi kom hem och svor när larmet ringde i morse. Och kameran glömdes ju bort under kvällen i regnet men fick några bilder i alla fall.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0