5 dagar kvar till julafton

Inte synts till här på ett tag men jag har verkligen haft fullt upp, vet att jag säger det ofta men jag har verkligen det.

Torsdag-fredag var det praktik och det var sjukt mycket att göra. Efter praktiken i fredags blev det bio med Fredrik i Grebbestad och på lördag morgon var det upp och hoppa för jobb.
Slutade en halvtimme tidigare och skyndade hem för at åka till Ed med familjen Tollesson. Blev bowling och en utsökt tacobuffé som inte satt helt fel vill jag lova!

Söndag var det jobb igen. Var så mycket att göra att vi fick börja en timma tidigare, och vet inte om jag varit med om att det varit så mycket folk där sen jag började jobba där. Stod i kassan från början till slut och var helt slut i huvudet när jag kom hem.

Och i fredags sträckte jag en muskel i nacken så jag har haft jätteont, och detta har även lett till en förbannad huvudvärk så igår bestämde jag mig för att stanna hemma idag.
Blev ju inte direkt jätteglad när jag fick smspåminnelse från tandläkaren att jag hade en tid tidigt i morse. Så eftersom jag redan bytt tid två gånger fick jag dra mig dit, inga hål som tur va!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0