Sick and tired

Haft en otroligt jobbig dag, kroppen har sagt ifrån efter allt jobb och har fått något influensaliknande. Mina mandlar har svullnat upp så jag har även jätteont i halsen och hostan är bedrövlig.. Sov skit inatt men men när jag vaknade kände jag mig helt okej så åkte till jobbet. Väl där så fick jag huvudvärk så det dunkade i huvudet och feber. Men stod ut hela dagen med alvedon vid min sida och nu känner jag mig bättre så ska jobba i morgon också.


Nu har jag endast 3 jobbdagar kvar för denna sommaren och det känns SÅ HÄRLIGT!

Idag fick jag även min klänning jag beställde från Nelly i förrgår (snabb leverans) och jag älskar den! Lite kort men det fixar man lätt med ett linne, supersöt är den! Fredrik lånar min kamera för tillfället så han har den hemma hos sig men ska så fort som möjligt ta kort på den och lägga ut den :)

Till veckan blir det att RÅPLUGGA körkortsteori, det drar ihop sig med stormsteg och nervositeten smyger sakta men säkert fram. Övningskör som attan och känner mig mer och mer säker men man vet aldrig.

Nu ska jag ta mig en dusch, sen packa och tillbringa kvällen framför tven. Natti.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0