Nu blir det Robinson

Sitter just nu hemma hos mormor och tar det lungt. Ensam hemma för tillfället och fram till tolvtiden inatt, tråkigt...

Men idag i alla fall så har vi beställt studentmössor! Helt otroligt att vi om några månader kommer att ta studenten? Kändes riktigt bra att sitta där vid datorn och "designa" sin egen studentmössa med text, färg och allt man kan tänka sig. Så nu är det bara att hoppas på att tiden fram tills dess kommer att gå fort!

Förövrigt idag har vi haft samhällskunskap och floristik, på floristiken gjorde vi stående begravningsdekoration, blev faktiskt ganska nöjd med min.

Nu ska jag slå mig ner framför tven och kika på Robinson, får se om det är något som är värt att följa :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0