Back on track!

Hur orkar ni fortsätta läsa min blogg när jag inte uppdaterat på över 1½ vecka? Aja nu hoppas jag att jag ska bli bättre på uppdatering! Har fått tillbaka min dator så ska försöka bättra mig, men har för tillfället inget internet hemma så uppdatering får ske i skolan.

Sen jag skrev sist har detta hänt:

- Fyllt 18 och därmed blivit myndig
- Blivit överraskad utav min underbara pojkvän som hade köpt förlovningsringar
- Firat min födelsedag med min underbara familj och släkt och fått massa fina presenter
- Var på biopremiären på filmen Jag saknar dig och ätit på fin restaurang
- Kommit 2:a i en fototävling
- Varit på crusing i Uddevalla
- Fixat praktikplats inför höstterminen
- Börjat skolan och träffat alla saknade underbara tjejer igen







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0